سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرفای اضافه

کل بازدیدها : 12338 (::) بازدیدهای امروز : 3 (::) بازدیدهای دیروز : 3

[ خانه ::پارسی بلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]

اوقات شرعی

بسا کس که بامدادى را دید و به شامگاهش نرسید ، و بسا کس که در آغاز شب بر او رشک بردند و در پایان آن نوحه کنانش گریستند و دریغ خوردند . [نهج البلاغه]

vدرباره خودم v

حرفای اضافه

مدیر وبلاگ : فینگیلی[8]
نویسندگان وبلاگ :
لیلا[0]

vلوگوی وبلاگ v

حرفای اضافه

vلینک دوستان v

کوثر جان
قیچی جون
مارمولک ها در باد
عبدو جون
ضحی خانوم
روح پلی
یه دوست
نازنین خانوم
اون یکی نازنین خانوم
لیلا خانوم

vلوگوی وبلاگ دوستان v




vفهرست موضوعی یادداشت ها v

من ، کتاب ، دفتر .

vمطالب قبلی v

اسفند 1387

vاشتراک در خبرنامه v

 

 چند ساعتی میشه که تو فکرم . دارم به یه مسئله ی واقعا سخت ریاضی فکر میکنم . به نظرتون 2+2چند میشه ؟      دارم فکر

می کنم میشه قرن چهارم ( سال زندگی رودکی ) یا این که میشه 300000کیلومتر بر ثانیه ( سرعت نور ) ؟ شاید هم بشه سال دهم بعثت (سالی که مسلمانان از محاصره اقتصادی خلاص شدن ) ؟ تورو خدا هرکدومتون میدونین به من بگین تا بیشتر از این گیج نشدم ؟

راستی اولین جانوری که به فضا رفت قورباغه بود که هم باشش نفس می کشه هم با آبشش ؟

گردش خون ما از بطن چپ شروع میشه و در شمال شرقی آفریقا ( کوه های اطلس ) تموم میشه ؟


¤ نویسنده: فینگیلی
88/3/6 ساعت 11:2 صبح
نظرات دیگران ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ